31 Ekim 2009 Cumartesi

***MERHABA***

Blogumun sürekli ziyaretçileri değişikliği farkedecektir şablonumu değiştirdim.Geç kalmış bir değişiklik aslında tamamen beceriksizliğimden kaynaklanıyor.Yapılabilecek en kolay şablon değişme şeklini seçtim (hatta pes etmek daha kolaydı ama neyse) çoçuklar ve grip derken kafam almadı pek şablon değişme işini ancak hoşuma giden bir hazır şablon buldum.Gümüş tepsi arkadaşıma burdan teşekkürlerimi yeniliyorum.(yoksa vazgeçmiştim)

Peki neden bu şablonu seçtim? farklı olsun istedim,sade olsun istedim, birde deve yavaş ve uzun yol alır dayanıklıdır bende iğneoyasını çağrıştırdı. (yok deve ::)) İğneoyasıda yavaş  ve uzun sürer, yapmasıda zordur bitmesi sabır ister.(baksanıza ancak bitirip güncelliyorum)
Bilmiyorum sizcede aynı şeyi anımsattımı  fikirlerinizi paylaşın lütfen.

19 yorum:

Unknown dedi ki...

canım hayırlı olsun yeni şablonun bannerin bende daha yni değiştirdim evet çok sabır işi iğne oyası çok ağır ilerliyor çokda yakışmış bloğuna bende hiç anlamıyorum bu şablon işlerinden sakin kafa lazım her dakka anne anne diyen bir ses ortamında hele hiç bişi anlamıyorum
yok deve lafınada çok güldüm ilahi:)))))))

Gümüş Tepsi dedi ki...

canım yeni şablonun çook güzel olmuş.hayırlı olsun.çok güzelde bir seçim yapmışsın.iğne oyası ve devede çok güzel bir benzetme.çok doğru gerçekten.navbarı sormuşsun.navbarın olmaması daha iyi.şimdiki birçok şablonda navbar yok.hatta olanlarda kaldırmaya çalışıyo.birde en alttaki gadget ekle yeri yani footer bölümü sorunun varmış.benim gümüşlerin hobi dünyası bloğumda da o sorun vardı.birçok sitede araştırma yaptım bulamadım ve en sonunda bugün kendim denedim.en altta gadget olan şablonla kendi şablonumu karşılaştırıp,eksik yerleri tamamladım ve başardım oldu.birkaç düzenleme ile yapabilirsin.yarın o kodları sana yazarım.ve şablonda uygularsın.bu arada takip bloğunda çok hoş olmuş.

LEMAN dedi ki...

oo gece kuşları varmış benım gıbı ıyı geceler arkadaşlar didiniyorum vallahi gece gece

Işıl dedi ki...

degısıklık olmus gule gule kullan

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

GÜLE GÜLE KULLAN YEİNİ BANNERİNI .ÇOK GÜZEL ANLAMLI OLMUŞ

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Hayırlı olsun canım ben de sevdim bu şablonu!
Sevgiler...

cansudere dedi ki...

bence çok güzel olmuş.renkte süper.güle güle kullan. hmm buarada geçmiş olsun sevgiler...

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Güle güle kullan yeni sablonunu canim..
Renk çok hos olmus.. Ayrica deva igne oyasi benzetmen de güldürdü beni aksam aksam :))
Geçmis olsun bu arada, grip aldi basini gidiyor vallahi..

elay dedi ki...

s.a.,
hayırlı akşamlar canım.uzun bir aradan sonra bırakamayıp geri döndüm.bende değişmek istedim şablonu ama sade bişey bulamadımşimdilik galiba böyle devam.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

lemancım kendine haksızlık etme bu dünya güzeli kızlarla uğraşıp iğne oyasının da hakkından geliyorsunya işte başarı tebrikler canım

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım çok güzel olmuş ferah ferah....
Güle güle kullan:)))

Benzetme gerçekten güzel:)))

hobilerim ve ben dedi ki...

yeni şablonun çok güzel olmuş arkadaşım...deve de iğne oyası için çok güzel bir benzetme...sevgiler...

nurşen dedi ki...

arkadaşım,şablonun çok güzel olmuş,güle güle kullan.güzel paylaşımlar dilerim.
Sevgiler

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Sabrın sabrı hemde:))kolay gelsin sana ellerin dert görmesin.

Unknown dedi ki...

iyi akşamlar arkadaşım çok güzel hazır şablonlar var nette.sadece insanın 1 dk sını alıyor.

halime dedi ki...

çok beğendim yeni şablonunu.güle güle kullan.sevgiler

ufuk-aysaatleri dedi ki...

Sevgili Leman Hanım, yeni şablonunuzu çok beğendim. Çok ferah olmuş.Çok da düzenli görünüyor. Banuca'nın şablonunna ve sitesine de bayılıyorum. O da çok iç açıcı. Ben de uzun zamandır düşünüyorum değiştirmeyi. Ama göze alamıyorum. Sanırım biraz zaman ve sabır istiyor.
Yine de yapacağım bir ara sanırım. İlk bloğum olduğu için, biraz da bu işin acemisi olarak hazır bulduğum ilk şablona atlamıştım. Dur bakalım yakınlarda bir değişiklik olabilir.
Hayırlı olsun yeni şablonunuz. Benden 10 numara.... Çok hoş....

ufuk-aysaatleri dedi ki...

Fuad Bey, bloğunuzu çok beğendim. Şablonunuz ve yazdıklarınız çok iç açıcı. Tam bir tertemiz sofra gibi. Ve sizin gibi güleryüzlü bir blog. Sizi zevkle izleyeceğim. Eminim öğreneceğim çok şey var siziden.
Ellerinize ve aklınız,emeğinize sağlık.

icimdeki yolculuk dedi ki...

nerelerdesin??? uzun oldu herşey yolundamı??umarım bi sorum yoktur