23 Nisan 2010 Cuma

SONUNDA BLOGUMDAYIM...ve BAHAR KELEBEKLERİM..



Uzun bir ara oldu mecburi bir ayrılıktı, bilgisayarım tamirden döndü. Bir çoğumuz için vazgeçilmezimiz oldu bilgisayar, bende bilgisayarımı çok özledim.Televizyon benim için olmasada fark etmez ama bilgisayarsız sıkılıyorum.

Bu kelebekler bir gün önce kapımızda tırtıldı öglesine bakıp geçtim ama ertesi gün kelebek hallerini görünce dayanamayıp güzelliklerini fotoladım.Tırtılken neden önemsemedim diye kızdım içten içe kendime! Ne garip bir döngü o hiçte hoş olmayan görüntüsünün içinde nasılda harika bir varlık saklıyor ve kısacık bir ömürle tamamlıyor.....İkiz gibiler bahar misafirlerim....

sevgilerimle.....artık burdayım yeni güzellikleri paylaşmak üzere ...

8 yorum:

Gümüş Tepsi dedi ki...

canım nihayet geldin.özletme kendini.
ya kelebeklerede bayıldım.iyi günler

Unknown dedi ki...

Canim aramiza tekrar hos geldin .Hersey gönlünce olsun canim kelebekler cok güzel rekler harika .Sana buradan kucak dolusu sevgi gönderiyorum sevgiler öptüm.

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin arkadaşım.

Işıl dedi ki...

eee hos geldın artık yani

TATESAL dedi ki...

Hoşgeldin Lemancım,özlettin kendini..
Bekliyoruz o güzel iğneoyalarını,öptüm canım...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canımm hoşgeldin:)
Hadi bakalım artık sık sık post eklersin güzel paylaşımlarına devam edersin:)
Ne şirin misafirler bunlar...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Tekrar hoş geldin aramıza.Kelebekler çok güzel.
Sevgiler:)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Hoşgeldin,grçektende artık bilgisayarsız yapamıyoruz.Tekrar hoş geldin.Sevgi ile öpüyorum......