16 Haziran 2011 Perşembe

DENEDİM BİLİYORUM KOLESTON KÖPÜK BOYAM:)




DENEDİM BİLİYORDUM:)))) Yıllardır saçlarımı evde boyuyorum deneye deneye birçok şey öğrendim kuaförde yanan saçlarımdan sonra hep kendim boyamaya başladım.Birçok marka kullandım artık hangi tonlar hangi markada güzel tutuyor uzmanlaştım diyebilirim.Bu aralar koleston tüp boya kullanıyordum kumral renk ( sarı ve kumral tonlarda üstüne tanımam) Yeni çıkan ürünü ben denemeden DENEDİM BİLİYORUM yollamış teşakkür ederim. Tüp boyaya göre fiyatı biraz tuzlu ancak kullanımı çok kolay özelliklede yardımcınız yoksa renk herzamanki gibi güzeldi biraz daha yumuşak yapıyor saçlarınızıda bu renk devam ettikçe aynı ürünü kullanmaya devam edeceğim..

Ancak bir cesaret bulsam tarçın bakır düşünüyorum havalar ısınmadığındanmı ne yaz moduna geçemedim bir türlü:)))))

Farkım DENEDİM BİLİYORUM ailesinden olmak bir kez daha çok mutlu memnun oldum...

2 yorum:

ayse64 dedi ki...

Kolestonu bilmiyorum ben Almanyadan yaziyorum tesadüfen gördüm blogunuzu ben 31 yasindayim ve 13 senedir hep kendim boyarim cünki kuafördeki harcadigim paralar ooooooo yani istedigim gibide olmuyodu zaten.
Harika kendiniz boyuyorsaniz, ben schwarzkopf poly color kullaniyorum burda almanyada en iyi ve en uygun sac boyasi secildi gecen yaz:) gercekten hem uygun hemde boyasi süper ben cok markalar denedim en pahalisindan en ucuzuna kadar ve gördümki benim senelerdir kullandigim ucuz boyalar megerki en iyisiymis:)tavsiye ederim sizde deneyin.
Tarcin bakir, ve acik kahve renkleri bu senenin modasi zaten denemekde fayda var ben schwarzkopfdan denemek istedigim rengi aliyorum ama siyahda aliyorumki extradan bakalim bi iki hafta o sectigim renkle geziyorum milletin tepkisi iyimi kötümü benimde hosuma gidiyormu oda önemli egerki cokda güzel yorumlar gelmedimi ozaman diyorum tamam boya siyaha(siyah mavi)harika oluyor:)

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Mutlu yıllar:)