11 Ocak 2012 Çarşamba

KIRMIZI PİRİNÇ ÖRGÜ HIRKA

 KIRMIZILIM SANA YANDI CANIM:))))))
 HAKİM YAKA 2 TERS 2 DÜZ LASTİK: KOL,HIRKA BAŞLANGIÇLARI  VE YAKA YAPILIŞINDA KULLANDIM.
 PİRİNÇ ÖRGÜ YAPILIŞI: Örnekteki tek prinçtir.1 DÜZ 1 TERS LASTİKTEN SONRA modelin  İLK SIRASI ÖRÜLÜR.2. sırada düzleri ters , tersleri düz örüyoruz . Model ilk sırada koyuluyor yani 1 düz 1 ters daha sonraki bütün sıralarda düzü ters tersi düz örüyoruz. Bu kadar basit ama görüntüsü çok hoş bir modeldir.

KOL YAPILIŞI:ÖN VE ARKAYI 3-2-2-1 KESTİM. KOLLARI BELİRLİ ARALIKLARLA 8 KEZ ARTIRDIM.SONRA 3-2-2-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 KALAN İLMEKLERİ ENSON BİRLİKTE KESTİM.
NOT: PİRİNÇ ÖRGÜSÜNÜN ÖZELLİGİNDE BİR PÜF NOKTA BAŞLARKEN BİRAZ KÜÇÜK BAŞLAYIN ÇÜNKÜ MODEL GENİŞLEYECEKTİR ÖRÜLÜNCE..

ÇİFT PİRİNÇ YAPILIŞINI ÖĞRENMEK İSTERSENİZ:LASTİKTEN SONRA  2 DÜZ 2 TERS ÖRÜLÜR 2. SIRADA DÜZLER TERS TERSLER DÜZ ÖRÜLÜR .3. SIRADA VE SONRAKİ HER SIRADA DÜZLER TERS TERSLER DÜZ DEVAM EDİLİR.

2 yorum:

Menuca dedi ki...

2012 SA VA ADUCA SANATATE ,FERICIRE
http://menuca-crosetadeaur.blogspot.com/

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

süper olmuş. sevgili leman pirinç oldukça oyalar bilirim birde komple kullanmışsın bravo vallahi sağlıkla giy canım.

(kelime doğrulamayı bir kaldırsan çok iyi olur. nasıl yapılacağı benim blogumda konuların en altında sabit linkler var tıklarsan resimli anlatımına ulaşabilirsin)