12 Ocak 2014 Pazar

PUF PUF YUMAŞACIK PUAÇA TARİFİ

Yıllardır yaptıgım denemelerden artık sıkılmış tamda artık puaça
yapmayacagım derken öğle bir tarif buldumki işte bu dedim.
İkinci denememde süper oldu BUDURR dedim.Benim gibi tarif vermeyen
arkadaşlarınız, eksik tarif veren komşularıbız varsa bir sevaba gireyim dedim.
Ben tarifi şeydoşumdan aldım teşekkürler ki gönlü zengin:)

100% PUF PUAÇA 

2buçuk su bard. Süt (ılık olacak)
1çay bard. Sıvıyağ
1paket yaşmaya 
2yemek kaşıgı şeker 
2yumurta sarısı dışı için kullanılacak
aldıgı kadar un+2tatlı kaşıgı tız ikisi enson katılıyor

malzemeler karıştırıp biraz yogrulur agzı kapatılıp 
dinlendirilir bir saat sıcak ortamda.

şekil verilip pişirince afiyetle yenilir. Bayatlamayan bir
tarif ve yumuşacık

PAYLAŞMAK GÜZELDİR

2 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Bin aydan daha mübarek bu gece de bütün dualarınızın kabul olması dileğiyle...

Hayırlı Kandiller :)

LEMAN dedi ki...

Teşekkür ederim hemşerim sizlere hayırlı kandiller canım uzun aradan sonra merhaba yazmadan takipteydim ancak