13 Şubat 2015 Cuma

Çörekotu yağı Ve Faydaları

      İnsanoğlu garibiz nedense açıkça söylensede uygulamayız,hastalanmadanda tüketmeyiz faydalı ürünleri :) tamda bu tarzdan bi bitki çörekotu. daha önceleri kızlarımın bebekliğinde çok işime yaramıştı kaynatıp suyunu içirmiştim gaz problemleminde bebeklerimin. Gerçektende işe yaramış birde iştahlarını açıyordu fakettiğim etkisiyle. 

     Ama yağını kullanmamıştım hiç araştırmalarım sonucu soğuk sıkım vitamin kaybına uğramıyordu bende Mira'nın yağlarını bu esnada keşfettim. Yaptığım alışveriştede hızlı güvenilir ve sağlam ürünle karşılaştım. Gönül rahatlığıyla alışveriş yapın daha birçokta soğuk sıkım yağ çeşitleri mevcut hemde kapıda ödemeli           www.miraninyaglari.com:) daha ne olsun şifa bulunnn efendim.


 çörek otunun bileşimi; 

Çörek otu, içerisinde % 35-40 oranında yağ, Acı madde, Uçucu yağ, Saponin, Tanen, Nigelon(bronşit nöbetlerine karşı) Thymocinon bulunana latincede Nigella sativa olarak bilinen, Akdeniz ülkelerinde, Suudi Arabistan, Afrika ve Asya nın bir bölümünde yetişen bir bitkidir. Çörek otu, içerisinde insan vücudu için gerekli olan protein, karbonhidrat, yağ asitleri, kalsiyum, potasyum, çinko, demir, magnezyum, selenyum, A, B ve C vitaminleri gibi birçok temel besin elamanlarını içermektedir. Ayrıca, bileşiminde ki, Thymoquinone ve Nigellone maddeleri şu ana kadar tespit edilmiş ve çörek otunun tedavi edici etkilerinden sorumlu olduğu belirlenen maddelerden bazılarıdır. 




Çörek otunun faydaları;


01. Kanseri tedavi edici özelliği vardır.

02. Balgam ve bronşite iyi gelir.

03. Bağışıklık sistemini güçlendirir.

04. Bağırsak gazlarını söker.

05. Baş ağrısına faydalıdır.

06. Nezleye faydalıdır.

07. Anne sütünü artırır.

08. Astım için faydalıdır.

09. Diş ağrılarına iyi gelir.

10. Nefes darlığına ve öksürüğe faydalıdır.

11. Romatizma hastalıklarına iyi gelir.

12. İdrar artırıcı ve adet söktürücüdür.

13. Hazmı kolaylaştırır, mide şişkinliğini giderir, midenin suyunu alır.

14. Basurda faydalıdır.

15. Glakomda(gözlerde biriken su) faydalıdır.

16. Sinüzitte faydalıdır.

17.Vucuda kuvvet ve zindelik verir.

●PAYLAŞMAK GÜZELDİR.  BOLLL ŞİFA VE SIHHAT BULASINIZ ●

2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

bir yerde okumuştum ölüm hariç her şeyin ilacı diye:)
ben de çok sever ve kullanırım.

LEMAN dedi ki...

insallah sifasını buluruz 2. haftamdayim sinuzut icin kullaniyorum cok memnunum burun tikanikligim gecti bile