22 Nisan 2009 Çarşamba

BAHAR GELDİ VE BAHÇEMİZ



Geçen sene ilk kez bahçe yapmıştım bu evim çok müsait bahçeli müstakil eee seviyorum toprakla ugraşmayıda,okadar zevk aldımki zaten beni tanıyan aradaşlarım bilir balkonumda dahi ufak bir bahçe oluşturmuşumdur.Geçen sene taşındıgım evim çok müsait bahçe yapmama bu yıl farklı bir yere ekiyorum. Hayvanları çok seviyorum ama bahçemi mahvettiler geçen sene bende eşimi gaza getirip etrafını kapatalım dedim.....

Bu yıl baştan aldık tabi başka bir bölge seçtim.Eeee yer seçen ben,tarif eden ben, gaz verip eline küregi alan ben, orda küregi koyup kız durmuyo diye kaçan ben,AMA bu kısma kadar yapan eşim çok teşekkür ederim canıma kırmadı beni hepsini hazırladı hadi ek bakalım dedi.

Bu aşamaya kadar hepsi eşimin becerisi bundan sonra işin en zevkli tarafı ekmek bakalım nasıl olacak devamını paylaşacağım. Kızım bahçe yapmaya başlayınca eline biber, maydonoz,domates vs. alıp yemeye başladı hem dogal hemde toprakla ugraşması çok keyifli....SEVGİYLE KALIN BAHAR GÖNLÜNÜZDE KIPIR KIPIR ENERJİ HAREKET MUTLULUK VERSİN.

10 yorum:

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Canim benim bende çok severim bahçeyle ugrasmayi. Geçtigimiz temmuz ayinda tasindim bende ve bu sene kendi bahçemizden yiyebilecegiz :)) Simdilik taze sogan, dereotu, nane ve sarimsak ektim. Maydonozda ekicem ama bulamadim.. Aslinda bir çok sey daha ekmek istiyorum biber vs. gibi ama iste yerim musait degil seneye belki daha büyük yapariz :))

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Merhaba:)Beni bloguna eklemişsin bende ekledim.Aramızda hayırlı dosluklar olsun inşALLAH.Bu vesileye neden olduğun için teşekkür ederim.Bahçeni anlatman çok doğal olmuş.Bitmiş halini görmek isterim.Bende beklerim.
Sevgi ve sağlıkla kal.

kuzularım ve ben dedi ki...

güzeldir heralde bahçe işleri biz ist da nerdeyse ağaç bile göremiyoruz

Unknown dedi ki...

ben de çok isterdim müstakil bir evimiz olsun.ve oglum toprakla beraber büyüsün.kısmet belki bir gün.artık çıkan domates ve biberlerden bir menemen yaparsın.

hanife dedi ki...

bizler büyükşehirde yeşillik görmeye hasretiz ,ne kadar güzel Maşaallah nefes alacağın bahçen var Allah sağlık içinde kullanmayı nasip etsin

fatma dedi ki...

SANA KOLAY GELSİN....BİRŞEYLER DİKİP BÜYÜDÜĞÜNÜ GÖRMEK ÇOK GÜZEL

TAZE NANE dedi ki...

Ah ne güzel bahçe öyle.

Unknown dedi ki...

NE GÜZEL BAHÇELİ BİR EVE SAHİP OLMAN RABBİM BİZLEREDE NASİP EDER İNŞALLAH...

kubra zeynep kara dedi ki...

ne güzel yapmışsın organik şeyler yetiştirirsiniz.
toprakla uğraşmak insana stres attırır.
Allah ağız tadınızı bozmasın

GeCe dedi ki...

ne güzel bahcende büyüyen güzellikleri de paylaşırsın bekliyorum