29 Nisan 2009 Çarşamba

MİMLENMİŞİM....

SEVGİLİ ARKADAŞIM TATESAL BENİ MİMLEMİŞ.BENİ BİRAZ DAHA TANIMAK İSTEMESİ ÇOK GÜZEL , BENDE HEMEN CEVAPLIYORUM..
1.Yılsonunda zengin olmak koşuluyla bir yıl boyunca her gece kabus görmek istermiydiniz?
Kesinlikle istemezdim.Çünkü kabuslardan huzursuz ve saglıksız biri olurdum,bunlar parayla alınmayacak degerler kaybetmek istemem.

2.Kör olmak ve sağar olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?
Sağar olmak derdim, görmemek çok zor Allah korusun.

3.öleceğiniz anı bilmek istermiydiniz?
EVET EVET EVET bilmek isterdim ama öğrenince ne yapardım bilmiyorum.Aslında nasıl olsa öleceğimizi biliyoruz herzaman bunu aklımızdan çıkarmadan yaşamımızı düzenlemeli bu dünyada hiçbir şeye değişmemeliyiz ahiret hayatımızı diye düşünüyorum.

4.Bu gecenin son geceniz olduğunu öğrenseniz birine söylemediklerinizden dolayı üzülürmüydünüz?
Genel olarak sevdiklerime herşeyi söylerim o yüzden içimde birşey kalmadı söyleyecek sevmediğim insanlara gelince son gecemi onlarla ugraşarak geçirmem ailemle sımsıkı sarılıp son dakikamı beklerdim.....

5.Eviniz yanıyor aileniz ve siz kurtuldunuz, son bir kez daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?
Ailem kurtulduysa gerisi boş ama birkez daha şansım varsa tabiki degerlendirip fotograf ve ziynetlerimi almak isterdim.

KENDİMİ BİRAZ DAHA İFADE EDİP ANLATMA ŞANSINI BANA VERDİĞİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞIM.BENDE TANIMAK İSTERDİM BİRAZ DAHA.....KİMİMİ?

pembetatlar.blogspot.com VE nisasena.blogspot.com

2 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım arkadaşım çok tşkr ediyorum:))
Hemen kopyalıyorum....

TATESAL dedi ki...

Cevapladığın için teşekkürler.Ama senin cevaplarda farklı bir bakış açısı var....Yüreğine sağlık...