25 Nisan 2009 Cumartesi

Bayanlar için ŞIK BİR ŞAL MODELİ





MERHABA MUTLU HAFTA SONLARI DİLERİM BÜTÜN ARKADAŞLARIMA..

ÇOK ŞIK Bİ OKADARDA HAVALI BİR ŞAL ÖRNEĞİMİ PAYLAŞAYIM.ALİZE EBRULU İPLE ÖRÜLMÜŞ.KREM SARI KAHVE TONLARINDA ÇİÇEKÇİÇEK İŞLENMİŞ.BEN BU ŞALI SATIN ALDIM. SİZDE BENİM GİBİ ÖRMEYE VAKİT BULAMAYAN FAKAT SÜSÜNDEN GERİ KALMAYANLARDANSANIZ TELEFON NUMARASI VEREYİM ÖRDÜREBİLİRSİNİZ.35 LİRA FİYATI ÇOKTA MUNTAZAM ÖRÜLMÜŞ.BURDAN MODELİNİ ALABİLİRMİSİNİZ BİLMEM BAYA AGIR GELDİ BANA...


SEVGİYLE SEVDİKLERİNZLE KALIN NEŞE DOLU HAFTASONLARI....

9 yorum:

*kelebekana*-* dedi ki...

çok güzel iyi günlerde kullan ..sevgiyle kal..

Unknown dedi ki...

ŞIKIR ŞIKIR BAHAR GELMİŞ ŞALA ÇOK GÜZEL İYİ GÜNLERDE KULLAN CANIM...

Unknown dedi ki...

ben şal kullanmayı pek beceremem ama kullanbilen için çok güzel bir model.

dshandmade dedi ki...

çok beğendim, güle güle kullan. sanırım motif makinasıyla yapılıyor. renkleri de çok uyumlu.sevgiler...

pembetatlar.blogspot.com dedi ki...

Merhaba canım beni eklemene çok sevindim bende ekledim seni:)
Kayseride yaşıyorum bu güzel şehiri asla birdaha bırakıp gitmem:)
İnşlh muhabbetimizin devamını diliyorum...
Bulmuşum hemşerimi bırakırmıyım:))

pembetatlar.blogspot.com dedi ki...

Sizinle tanıştığıma gerçekten çok sevindim::)
ewt gerçekten harika bir şehir...
İzinlerde geldiğinizde görüşürüz inşlh.....Aslı

kubra zeynep kara dedi ki...

nerden buluyorsun böyle güzel modelleri
renklerde modelde süper:)
ellerine sağlık

papatya dedi ki...

çok güzel gercekten güle güle kullan arkadaşım

made in funda dedi ki...

harika olmuş canım.güle güle kullan.sevgiler...