12 Nisan 2009 Pazar

İĞNEOYASI DANTEL HAVLU KENARLARI



Geçenlerde paylaştıgım modelimi figen ablamda yapmış,onun emeğinide paylaşmak istedim sizlerle.Ellerine saglık çokta güzel olmuş.Bu arada hepiniz yapamayabilir tabiki yapamayıp begenenlere ablacığım satıyor.Buradan duyurup katkım olsun istedim elemekleri karşılıksız kalmasın,hertürlü iğneoyası,dantel modelini yapıyor(havlu,tepsi,vitrin ve yatak odası takımları)İsteyen olursa bana yazsın fiyat bilgiside vereyim.Kayseride elden teslim diğer illere kargoyla ulaştırıyor.

12 yorum:

papatya dedi ki...

KIZ KARDEŞİM GÖRSE BAYILIR KENDİSİ İĞNE OYASI HASTASIDIR BLOG ADRESİNİ VERECEM ONA
SEVGİLERİMLE

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

YAPAN ARKADAŞIN ELLERİNE SAĞLIK ALLAH GÖZLERİNE SAĞLIK VERSİN LİLA OLAN ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR.SEVGİLER

lavantin dedi ki...

Bir önceki ziyaret ettiğim blog da çay içtim.Sende birşeyler öğreneyim dedim.Ellerine sağlık yaptıkların çok hoş.Ama kayserilisin.Şöyle güzel bir mantı tarifi versene :)) sevgi ile kal

Işıl dedi ki...

MİM HAZIR

birsence dedi ki...

lemancığım ben bu havlu kenarlarına bayıldım...ne kadar olduğunu bana söylermisin??? eğer çok pahalı değilse 5 tane yaptırmak istiyorum...

LEMAN dedi ki...

canım arkadaslarım beni yalnız bırakmadıgınız için teşekkür ederim çok mutlu oluyorum begeninize

LEMAN dedi ki...

papatyacıgım ne demek beklerım tabi kardesınıde sayılarda model alırken takıldıgı bir yer olursa söylerim sevgılerle canım

LEMAN dedi ki...

lavantin canım küçük bebegimden dolayı yemek işine el atmadım ama biraz büyüsün aklımda yani:) sende çok basarılısın her dalda yani gözümden kaçmadı

Adsız dedi ki...

iğne oyası kenarlar süper ah şimdi bunlar bende olacaktı ...kermese değişik değişik havlular dikerdim:)

HUYSUZBALIK dedi ki...

Canım resmi aldım anneme göstermek üzere kaydettim. Çok güzel yapar iğneoyası. Bunlar da çok güzeller. Sevgiler...

LEMAN dedi ki...

eylül bahçesi sende bunları yapmasanda çok güzel işlerin var canım

LEMAN dedi ki...

esinciğim iyi yapmışın ellerıne saglık annenin ne güzel takıldıgı bir yer olursa hemen anlatırım anneciğine öpüyorum ellerınden