8 Nisan 2009 Çarşamba

ÖRGÜ BEBEK YELEĞİ MODELİ




Bugün bebeğime ilk ördüğüm yeleği paylaşmak istedim.Kızmı erkekmi olacagı belli olmadıgı için iki rengide kullandım.Büyük kızım ayparçama örmüştüm ama şimdi 6 aylık kızım gamze ufakkurdum giyiyor.Ablasının bütün mirasını ele geçirmiş durumda zaten ikiz gibi bebeklikleri okadar benziyorlarki aynı şeyleri giydirincede büyük kızımı tekrar büyütüyorum sanıyorum(tek farkları ufaklık çok yaramaz offff)Modelimi merserize iple yaptım.üzerini boncuklarla süsleyi verdim.Ufaklık dişlerini kaşıyor onlarla...Bebeğinize birşeyler örmek büyük zevk veriyor insana ben tadını çıkardım okadar çok şey ördümki haydi anne adayları şişleri elinize alma vakti!!!

16 yorum:

lemanice dedi ki...

o bebiş var ya 6 aylık en sevilecek zamanıdır şimdi ne güzel mıncıklanır,ısırılır.ziyaretine sevindim sevgiler.

kuzularım ve ben dedi ki...

şişleri elime şimdi ne yapcam lemancım bilmiyorumki. öptüm canım

LEMAN dedi ki...

evet çok tatlı zamanı ama bi ağlamasada sevsekkkkk hani içi beni dışı eli yakar cinsten benimki lemancıgım

LEMAN dedi ki...

kuzularım ve ben diyosunki örgü örmeyi bilmiyorum benmi? yanlışmı anladım

LEMAN dedi ki...

kuzularım ve ben diyosunki örgü örmeyi bilmiyorum benmi? yanlışmı anladım

zeynep çeyiz evi dedi ki...

altı aylık bebişin yumoş gibi tam sevilecek zamanıdır şimdi yeleği çok güzel olmuş ilk bebeğe ne heyecanla örmüşsündür degilmi güle güle giysinler...

LEMAN dedi ki...

zeynepçiğim evet çok tatlı suan zaten oda hiç bırakma hep beni sev diyo ilk başka oluyor gercektende ama ikiside çok tatlılar allah uzun ömür versin inşallah

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Birde bana der hamarat diyee :)) Ayy górdükçe içim gidiyor keske bende becerebilsem ama hiç elimden gelmiyor, küçükken bir lif örmüstüm onda kaldimm :)) Ellerine saglik yine çok sirin gözüküyor :))

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar güzelmiş.....

fatma dedi ki...

bebeklerde büyüklerde çok tatlı.ALLAHIM sağlıkla büyütmek nasip etsin.bir ablam bana dediki istiyorsa al kucağına boşver alışmaz.sonra istesende gelmeyecek zaten.çok doğruymuş.şimdi kucakta oturamıyolar.yerlerinde duramıyorlar.yine de allah yardım etsin.bebek bakmak zor.sorunu halledememişsin hala:(

LEMAN dedi ki...

betulum sagol ortak buluşma noktamız demi becerıklılık:)

LEMAN dedi ki...

fatmacıgım dogruda benımkı öğle böğle degıl aglamasa tamamda
yemek yapmaya zor kaçıyom inan

LEMAN dedi ki...

nanem hoşgeldin canım

kubra zeynep kara dedi ki...

bu yelek tam ablamın bebişine örülecek türden.
hala ultrasonda cinsiyetini göstermiyor yaramaz:))

LEMAN dedi ki...

kubra zeynepciğim başla canım o zaman teyze olmak kolaymı demi:)

pembetatlar.blogspot.com dedi ki...

Süper yaaa...
Gerçekten hepsi pahabiçilemez değerde ve güzellikte elinize ve yayınlayan sitenize sağlıkkkkk